Update 20-3-2020
Onze dienstverlening blijft doorgaan. Wij voorzien een minimale bezetting op onze technische dienst om de dringende interventies uit te voeren. Wij geven voorrang aan interventies in kritische omgevingen en respecteren nauwgezet de hygiënische voorschriften. Waar mogelijk voeren we interventies vanop afstand uit. Interventies kunnen enkel via website (Formulier aanvraag interventie) of per e-mail (dispatch@michiels-office.be) aangevraagd worden.
Om een correcte werking te garanderen is de beschikbaarheid van verbruiksartikelen zoals toner en onderdelen cruciaal. Begin maart werd onze voorraad reeds opgetrokken zodat we de komende zes maanden probleemloos operationeel kunnen blijven. Klanten waar de automatische tonerbelevering van kracht is, blijven deze service genieten. Wie geen automatische tonerbelevering heeft, kan ons via website (Bestelformulier toner) of magazijn@michiels-office.be bereiken.
Onze commerciële activiteiten blijven eveneens actief. Onze commerciële mensen werken van thuis en hebben alle moderne tools om hun taken uit te voeren en u van dienst te zijn waar nodig. Afspraken hoeven niet noodzakelijk geannuleerd. Indien u in de mogelijkheid bent via skype te communiceren, kan u hen hiervoor gerust uitnodigen.
Hieronder kan u (in Windows en Android omgeving) rechtstreeks via Skype contact opnemen. Voor algemene vragen kan u terecht op info@michiels-office.be