Wat is Smart Office?


SmartOffice is jouw digitale assistent voor documentautomatisering en slimme factuurverwerking.
Het platform combineert menselijke expertise met de kracht van artificiële intelligentie om je administratieve processen efficiënter, sneller en foutloos te maken.

Met SmartOffice automatiseer je de volledige verwerking van inkomende facturen, van herkenning tot goedkeuring en boeking. Onze krachtige AI-engine leert mee met jouw organisatie en integreert naadloos in bestaande software en workflows. Hij waakt zelf mee over je prijzen.

Waarom kiezen voor SmartOffice?
- Efficiëntie die met je bedrijf meegroeit
- Minder handmatig werk, meer focus op wat écht telt
- Snel, gebruiksvriendelijk en uitzonderlijk krachtig

Of je nu een kmo of een grote onderneming bent: SmartOffice maakt je organisatie slimmer en sneller.

Offerte aanvragen

Onze 4 pijlers

Zeg vaarwel tegen verloren facturen, boekhoudfouten, geschorste rekeningen en te hoge kosten die vermeden kunnen worden.

Factuur
automatiseren

Dit innovatieve online platform behandelt, verwerkt, bewaart en distribueert al je leveranciersfacturen automatisch, zodat ervaren medewerkers zich kunnen richten op toevoegen van waarde aan het bedrijf.

Digitaal
archief

Het naadloos verwerken van facturen in uw boekhoudpakket en slaat documenten veilig op voor de vereiste bewaring van uw financiële documenten, zodat u kunt voldoen aan de verplichtingen en overal toegang hebt tot uw documenten.

Price
Watch

SmartOffice kan worden ingesteld om alle facturen te controleren op schommelingen in eenheidsprijzen of prijzen per batch, waarbij prijsstijgingen worden gemarkeerd voor onderzoek.

Document
tracking

Facturen binnen SmartOffice die goedkeuring vereisen, worden verdeeld naar de juiste personen. Zodat duidelijk wordt wiens goedkeuring vereist is en hoe lang de goedkeuring uitstaat.

Factuur automatiseren

Dit innovatieve online platform behandelt, verwerkt, bewaart en distribueert al je leveranciersfacturen automatisch, zodat ervaren medewerkers zich kunnen richten op toevoegen van waarde aan het bedrijf.

Digitaal archief

Het naadloos verwerken van facturen in uw boekhoudpakket en slaat documenten veilig op voor de vereiste bewaring van uw financiële documenten, zodat u kunt voldoen aan de verplichtingen en overal toegang hebt tot uw documenten.

Price Watch

SmartOffice kan worden ingesteld om alle facturen te controleren op schommelingen in eenheidsprijzen of prijzen per batch, waarbij prijsstijgingen worden gemarkeerd voor onderzoek.

Document tracking

Facturen binnen SmartOffice die goedkeuring vereisen, worden verdeelt naar de juiste personen. Zodat duidelijk wordt wiens goedkeuring vereist is en hoe lang de goedkeuring uitstaat.

Support

Ondervindt u problemen bij uw toestel?

Ons service team helpt u graag zo snel mogelijk verder met al uw vragen.

Vraag uw offerte aan

Laten we samen naar de juiste oplossing zoeken.

+32 16 68 99 40